Szines Irások

Karácsonyi Klára

Karácsonyi Klára

KEDVENC MŰVÉSZEK! 5.rész Sok élménnyel és örömmel ajándékozta meg a közönséget!

2016. június 21. - Karácsonyi Klári

LORÁN LENKE MŰVÉSZNŐ..........

 

Ő volt többek között az a színésznő, aki ha benne volt a szereposztásban, mindig kértem anyámat menjünk el a Vidám Színpadra megnézni.

250px-lora_n_lenke.jpg

Már gyerek koromban is vonzódtam mindenhez, ami humoros volt, lehetett nevetni és nem tragédiákkal volt tele. Ezen nem a Shakespeare tragédiákat értem, azokon nem sírtam, a kor amiben játszódik, éreztem nem a mi világunk, ezért nem tudtak meghatni, csak a rendkívüli színészi játékot értékeltem.  Olyan, az életben is előforduló tragédiákra gondolok, amit anyám barátnőitől hallottam vagy a szomszédoktól. Ilyenkor 14-15 évesen arra gondoltam, micsoda életek vannak és hogy élnek emberek......?

 

Szóval, a Művésznő egy filmjét kivéve, ahol zseniális módon alakított drámai figurát és remekül énekelt, tényleg nagy élmény  volt számomra, - azon kívül, ha megláttam a nevét a hirdető plakáton, biztosítva volt nekem, hogy az előadáson, szem nem marad szárazon a röhögéstől!  Nagyon tisztelem, óriási teljesítmény a közönséget megröhögtetni! A "könnyű műfaj" a legnehezebb dolgok egyike!

 

 

 

Hajdanában....., Rátonyi Róbert a partnere! Ott ültem az Operett Színház soraiban a Vők iskolája volt a címe.

A már említett szenzációs filmszerep, remek alakítással!

Szeretett férjével Kozák Lászlóval!

Az üvegcipő darabban egy nyilvános ház tulajdonosnőjét alakítja!

Igazi röhögni való kabaré jelenet, tehetségekkel!

Egy régi előadáson a Vidám Színpadon az utolsó meghajlásnál!

lenke1.jpg

Tele van vitalitással, optimizmussal, erővel és jó kedvvel, ha emberekkel beszél!

 Köszönjük a ma már 89 éves éves Művésznőnek azt a sok nevetést, örömet és jó kedvet amit kaptunk mi nézők Tőle! Örülhetünk, hogy ismertük.....maradjon mindig ilyen derűs és bizakodó!

KEDVES LORÁN LENKE MŰVÉSZNŐ, még sok-sok szép évet kívánunk Önnek, teljes egészségben és örömben!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eletreceptek.blog.hu/api/trackback/id/tr418827076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása