Szines Irások

Karácsonyi Klára

Karácsonyi Klára

Helytelenül használják sokszor a Szeretet szót!

2016. március 04. - Karácsonyi Klári

Mérges leszek ha meghallom a SZERETET szót, olyan esetekben amikor szerintem helytelen!

Hallom a "nyálas" reklámban. Egy egyszerű süteményről  " ez fenséges, mert szeretetből készült!"  Nekem a nagy vállalkozó ne szeretetből készítsen süteményt, ne hazudozzon, hanem tegyen bele minden jó alapanyagot és ne spóroljon ki belőle dolgokat.

Hiszen a haszon miatt csinálja - ne kábítson, NEM szeretetből - hanem a MINÉL NAGYOBB FROFIT MIATT!

Ugyanez ismétlődik sok terméknél, gyógyszer készítményeknél, és mindenféle lehetetlen dolgoknál, amit megpróbálnak eladni a vevőre csűrölni. Kiver a víz mikor hallom a szlogent  "ez finomabb,mert ez szeretettel készült!"

Az a véleményem nekem egy cég, vállalkozó, ne szeretetből  - hazugságból - csináljon semmi eladásra készült dolgot, mindenbe tegye bele ami jár kiváló minőségű anyagokból dolgozzon, használható legyen és ha jó az áru akkor nem lesz gond eladni, mert a minőségi, jó árukra ma is van kereslet!

Más dolog az, ha valaki a saját "készítményét " - bármit - árulja és azt örömmel készíti eladásra másoknak.  De a "szeretettel" szót szerintem ebben az esetben is túlzás használni.  Talán ha nagyon "nyálas" akarok lenni, azt mondanám. Örömmel készítettem, legyen nektek is örömetek benne, az én hasznomon kívül!

 A SZERETET tényleg egy gyönyörű szó, ha valódi tartalmat takar!

Szeretettel  készít nekem valamit egy rokonom, hozzátartozom........nagyi, anyám, apám, kedvesem, férjem, testvérem..... Finom süteményt süt nekem, sálat köt, könyvespolcot készít stb. de ez már egy más történet.  Ezekben tényleg a szeretet dominál, hiszen azért készítették nekem, mert szeretnek!  DE EZEKET NEM PÉNZÉRT ÁRUSÍTJÁK!

csokis_oroszkrem.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://eletreceptek.blog.hu/api/trackback/id/tr1008443936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása