Szines Irások

Karácsonyi Klára

Karácsonyi Klára

JÉZUS MINDIG SEGÍT, HA TE KÉRED és ŐT VÁLASZTOTTAD!

2016. március 28. - Karácsonyi Klári

JÉZUS A  HÍVŐ EMBERNEK  MINDIG SEGÍT!

Minden időben aktuális, hogy aki hisz benne, Jézus mindig segít nekünk!   A nyomok a homokban a hívő ember reménysége!

 

                                                                                    LÁBNYOMOK

 

Álmomban mesteremmel tengerparton jártam, s az életem nyomai rajzolódtak ki mögöttünk:  Két pár lábnyom a parti homokon, ahogy ő mindig ott járt énvelem.

De ahogy az út végén visszanéztem, itt - amott csak egy pár láb nyoma látszott, éppen,ahol az életem próbás, nehéz volt sorsom mostoha.

Riadt kérdéssel fordultam az Úrhoz: "Amikor életem kezedbe tettem, s követődnek szegődtem Mesterem, azt ígérted, soha nem hagysz el engem, mindennap ott leszel velem. S most visszanézve, a legnehezebb úton, legkínosabb napokon át mégsem látom szent lábad nyomát !? Csak egy pár láb nyoma látszik ott az ösvényen. Elhagytál a legnagyobb ínségben?"

Az Úr kézen fogott, s szemembe nézett: "Gyermekem, sosem hagytalak el téged! Azokon a nehéz napokon át azért látod csak egy pár láb nyomát, mert a legsúlyosabb próbák alatt téged vállamon hordoztalak!"

 

                                                                 /Ismeretlen szerző után németből fordította Túrmezei Erzsébet/

100_4055.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://eletreceptek.blog.hu/api/trackback/id/tr928531004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása