Szines Irások

Karácsonyi Klára

Karácsonyi Klára

ÉTEL AJÁNLATOK......ebédre,...vacsorára,....reggelire! 2.rész

2016. augusztus 01. - Karácsonyi Klári

100_8273.jpg

FINOM ÉTEL AJÁNLATOKKAL VÁROM KEDVES VENDÉGEIMET!

 

101_0101.jpg

Vegyes zöldség leves: Sárgarépát, fehér répát, karalábét és zellert apróra vágva megdinsztelem egy kis libazsíron. majd beleteszem a karfiolt és a brokkolit is és marha húsleves port adok hozzá, fűszereket, petrezselymet.  Lehet bele nokedlit csinálni 1 tojásból, de én kalória spórolás miatt nem tettem bele.

101_0224.jpg

EGYBEN A KETTŐT leves: Főzők egy egész csirkéből finom levest - ki miként szokta a húslevesét főzni - (én rengeteg zöldséget teszek bele) és a maradék húst ráteszem egy lecsóra és a levesben főtt krumplival tálalom!

101_0230.jpg

Lecsó a levesben főtt hússal és krumplival! 

101_0169.jpg

PIEDONE CSILIS BAB:  Csináltam még a héten ilyent is. Egy kis házi tarhonyát egy fej hagymával megpirítottam kevés libazsíron. majd paprikát, paradicsomot és egy konzerv babot öntöttem bele, fűszereket, ételízesítőt és erős paprikát, piros őrölt paprikát és egy bögre tarhonyához, kettő bögre vizet is tettem. Az egész közepes lángon megfőtt finomra. A végén még bio paprikás felvágottat is vágtam bele.

100_9010.jpg

RAKOTT KRUMPLI: Én úgy készítem, hogy a megfőtt krumplikat, karikára vágva, vajjal kikent tepsibe teszem, sok tejföllel, keménytojással és házi kolbásszal. 200 C sütöm egy óra hosszát és a végén teszek a tetejére reszelt sajtot.

100_9362.jpg

TENGERI HAL:  Paprikás lisztben jó forró olajban ki sütöttem és főtt krumplit, zöldbabbal adtam mellé. Majonéz, tejföl, ki mit szeret hozzá!

101_0144.jpg

Csípős paprikás tarja, vagy csirkemell: Minden szeletet külön egyik oldalán ételízesítővel a másik oldalán erős Pistához hasonló darált erős paprikával megkenem és egy félórát állni hagyom. Majd paprikás lisztben megforgatom és kizsírozott tepsibe rakom, lefedem alufóliával és egy óra hosszát sütöm 200 fokon. Utána leveszem és még fél órát sütöm fólia nélkül. A tepsibe még félbevágott krumplikat is teszek.

101_0151.jpg

Paprikás Hús: Így tálalom lehet tarjából is, csirkéből is megcsinálni!

 

101_0186.jpg

KRÉMES KOSÁRKA: Jöttek hozzám gyerekek is vendégségbe , így készültem többfélével.  Réteslapból először megsütöttem a kivajazott muffin sütőbe a kis kosárkákat. majd tejszínhabbal elkevert málnát, csokoládét és vanília krémet tettem bele.

101_0193.jpg

Egy közeli felvétellel a krémes kosárka!

 

101_0205.jpg

KIS FAGYI: Ilyen kicsi belül csokoládés tölcsérekbe is tettem, tejszínhabot, fagyi krémet. nagy sikere volt!

101_0157.jpg

Reggelire, vacsorára: Ajánlok szerény evészetre paprikás bio felvágottat , friss paprikával, paradicsommal!

101_0164.jpg

SÜLT HÚSI: Vékonyra szeletelt sertés hús , alatta vékonyan megkent pecsenye zsírral!

100_9606-1.jpg

VAJAS-LEKVÁROS KALÁCS: Kiváló vacsora, reggeli aki szereti az édeset egy kis gyümölccsel!

100_9742.jpg

Egy ötlet: tejberizs, pici tejszínhabbal elkeverve és friss gyümölcsökkel!

100_9232.jpg

Egy kis nassolás: Tévé nézés, beszélgetés közben aki megteheti csipegethet még valamit!

100_9835_1.jpg

Gyümölcs: Nyár van, amikor csak tudunk együnk friss gyümölcsöt!

 

Örülök, ha valamelyik ajánlatomat szívesen elfogyasztaná!  Jó étvágyat!

 

yoyooyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyo

A bejegyzés trackback címe:

https://eletreceptek.blog.hu/api/trackback/id/tr888922970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása