Szines Irások

Karácsonyi Klára

Karácsonyi Klára

BÖRTÖN TÖRTÉNETEK 2.

2016. március 07. - Karácsonyi Klári

"És látá az Úr, hogy megsokasult az ember gonoszsága a földön,

 és hogy szíve gondolatának minden alkotása szüntelenül csak gonosz"

                                             /Mózes 1,5/

 

Megtörtént esetek!

 

TOMI  28 éves  Ítélet: 3 év  Erőszakos nemi közösülés

A csuda tudja, hogy mi ütött belém akkor? A mindenki által csinosnak mondott barátnőm  már-már menyasszonyom két hétre elutazott a Los Angeles-i nagyanyjához. Én nem mehettem vele, de különösebben nem is bánkodtam, két hét nem a világ. Ha az a hülye kese Józsi nem köti az ebet a karóhoz, hogy szombaton mindenképpen ki kell rúgni a hámból - mivel szalma vagyok - akkor ma nem fáj a fejem se!  Miért is nem hagytam ott a Rákoczi út sarkán mikor összevitatkoztunk azon merre menjünk. Én mondtam lebujba nem megyek csak elegáns helyre, ha meghívott ne sajnálja a pénzét. Végül is a Maxim mulatóba kötöttünk ki, egész elfogadható műsort adtak.  Volt a tánckarban egy kis vörös.....hát mit ne mondjak feláldoztam volna érte egy pár rongyot! Ahogy ott ökörködtünk oda jött az asztalunkhoz egy szőke, göndör pipi és félreérthetetlen jelét adta, hogy nagyon jó vagyok nála.  Mivel sose voltam a rossznak elrontója, így nem zavartam el csak Ildikóra gondoltam. Ha most látna a messze távolból, bizony megint repülne felém a fémtűsarkú cipője. Nagyon féltékeny és bizony volt alkalmam élvezni, hogy milyen nyomot tud hagyni az ember fején mikor teljes erejéből hozzám vágta!

Különben is egyszer vagyok fiatal, csak nem hagyhatom ki ezt a kínálkozó lehetőséget? Majd úgy intézem, hogy Ildikó ne tudja meg sohasem. Ez nem mindig sikerült és olyankor mindig nagy balhék voltak.  Szóval vissza térve a göndör hajú szőke csajra.... egy kicsit azért haragudtam rá, hogy  miért pont az itallap legdrágább piáját választotta? Józsinak nem szóltam elég ha a számla kifizetésénél kap agyvérzést! Egyet-kettőt lötyögtem a nővel. Józsinak  a három Whisky ellenére sem kerekedett jó kedve, a rászálló pillangókat egytől-egyik mind el hessegette. Mikor megkérdeztem mi ütött belé azt válaszolta inkább eltűnődik, elgondolkodik eddigi életén. Még hülyültem vele, hogy gondolkodni csak aggyal lehet, ami neki hiányzik......Én elszórakozgattam a cicával , már amolyan kultur ember módján. A combjait ugyan nagyon vékonynak találtam, de hát nem mindenki tökéletes, talán még én sem. Egy fordulóra azért jó lesz, gondoltam magamban. Már a taxi hátsó ülését marcangoltam, kezem elveszett a mini szoknyája alatt, de idegesített a csipke bugyija amely úgy szorult hozzá mint egy páncél. Ha otthon vagyunk rég letépem róla, de most disztingválni kellett, hiszen ott a sofőr is. Józsi az nem sok vizet zavart, ma valahogy olyan volt mint egy vénember, aki visszaemlékezik elrontott életére. nem tudom végül is hány whiskyt töltött magába, hiszen az enyémet sem számoltam. Én tovább maceráltam, nagy nehezen a blúza alatt sikerült kikapcsolnom a melltartóját. Helyben vagyunk gondoltam, csak azt nem értem miért visel olyan nő melltartót akinek a melle helyén két nagyobb pattanás van? Persze...csak, hogy tovább húzza az időt....Ráadásul még úgy is viselkedett mint egy szűz apáca, akinek fogalma sincs mit akarok csak,hogy jobban felhergeljen. Állandóan a nadrágom, zakóm zsebébe kotorászott, mintha leakarta volna rólam szedni...minek? Ne gyűrődjön és fogasra rakni?  Pedig én nem a zakómat hanem őt akartam a fogasomra akasztani, de mindig úgy izgett-mozgott, hogy sose jöjjön össze a dolog. Már éppen kezdett begurítani, mikor szólt a sofőrnek álljon meg, vissza kell mennie. Kiszállt ,mert ott hagyott valamit a bárban. Megadtam neki a címemet, - tudtam anyám nincs otthon - jöjjön nyugodtan utánam. Józsi közben kiszállt az ő háza előtt, szó nélkül búcsút intettünk egymásnak. Pár perc múlva már én is azzal küszködtem, hogy a kulcsaimat, kerestem, kotorásztam. Mérges és ideges lettem, se a kulcsot, se a brifkómat nem találtam. Tízezernél nem lehetett több benne, de hát az is pénz!

 

dscf3046.JPG

Éjjel kettőkor itt állok a nyomorult kapu előtt a kulcsaim sehol és még a rohadt eső is elkezdett esni. Mint a mesében, jött egy taxi és a legfelső emeleten lakó Barbi baba - magamban így hívtam - szállt ki belőle. megmentett kinyílt a kapu.  Jó pár lépcső vezet felfelé a földszinthez. Ott van a lift is. A 90-60-90-es baba -így nevezem a számomra tökéletes fazont - előttem vonult fel a lépcsőn. Ringó járását elnézve, kis híja tartotta, hogy neki nem ugrottam hátulról. A lift soká jött, addig tetőtől-talpig végig mértem és elismerően csettintettem! Ez igen..... maga azt hiszem a mennyországba tudja repíteni a férfiakat és közelebb léptem hozzá! Gondolja....? volt a rejtélyes  arcjátékkal kísért válasza. Úgy megnyalta a szája szélét, hogy beleremegtem. Kinyílt a liftajtó majd becsukódott utánunk. Lesz ami lesz.........és átöleltem...hagyta...., megcsókoltam...hagyta, de ekkor úgy beletúrt a hajamba, hogy minden idegszálammal forró bizsergést éreztem és elvesztettem az eszem. Mikor a fülemet kezdte el birizgálni a nyelvével már azt sem tudtam hol vagyok. Tűzpiros, hosszú elől rejtett gombolású selyem ruha volt rajta. megfogtam és egy rántással szét nyitottam, ahol nem engedett ott téptem. Ott állt előttem egy teljesen meztelen női test és nem volt rajta sem bugyi sem melltartó. A lift ronda műanyag padlója ebben a percben átalakult pálmafákkal övezett gyönyör szigetté és a csodás női test vonaglott , élvezettel itta a mámoros kéj minden percét.

Mikor végeztünk begomboltam a sliccemet és érzékien megcsókoltam telt ajkát. Neki ez nem volt elég, még emlékeztetőül úgy megharapta a szájam szélét, hogy vér serkent ki belőle. Akkor ott ebben a percben ezt nagyon izgatónak találtam és formás kerek hasába a köldöke fölött úgy beleharaptam, hogy bizonyára több napig viselni fogja a nyomát. Már az ajtaja előtt álltunk. Felsikoltott játékosan a nyakamba csimpaszkodott, lábaival át kulcsolt és folytatta volna a mókát, de látta már, hogy használhatatlan vagyok...., ezért egy másodperc alatt ott hagyott, be csapódott az orrom előtt a lakása ajtaja.

Jól eső érzéssel merültem álomba majd holnap folytatjuk és többre nem emlékszem....Másnap a csengetésemre senki nem nyitott nála ajtót.  Hétfőn délután a rendőr aki a kapitányságra invitált a legteljesebb nyugalommal mentem el, el nem tudtam képzelni mi a gond velem?  Mikor megmondták, hogy feljelentést tettek ellenem erőszakos nemi közösülésért, hatalmasat nevettem, hogy engem....??  Hát ez csak tévedés lehet.

Szabadlábon védekezhettem és a 90-60-90-es soha többé nem szólt hozzám, úgy nézett rám mintha a legrosszabat tettem volna vele. Teljes erőből karolta a félvér kopaszodó - kezét hatalmas pecsét gyűrűkkel díszítő - élettársát, aki a luxus garzont bérelte számára.

A lift mámoráért 3 évre ítéltek, fellebbeztem, de már börtönbe vittek. A társaim az első nap vigasztaltak, béküljek meg a sorssal, a szemét nők már csak ilyenek....Tegnap hívattak az egészségügyi rendelőbe.

A tőlem vett vérminta HIV vírust mutatott ki..........

 

bo_rto_n.jpg

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eletreceptek.blog.hu/api/trackback/id/tr188446236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása