Szines Irások

Karácsonyi Klára

Karácsonyi Klára

Liebling DAL!

2016. március 04. - Karácsonyi Klári

    Sok-sok ember szerette és vidáman tapsolt a "kis Kabosnak" aki Nagy EMBER, Nagy MŰVÉSZ volt!

                            A 75.születésnapján -érdemes megfigyelni- milyen szívből énekelte ezt a dalt!

                                    

Ki nem volt soha még.......

 

Ki nem volt soha még, úgy szívből szomorú, nem tudja mi a boldogság.

Kit bánat sosem ért, ki rosszat alig élt, jó sorsát az olyan miért venné komolyan?

Én voltam odalent és voltam odafent és céloztam a kék eget,

És voltam elesett, én éppúgy mint a többiek.

 

A gyűlölt napokat a kétségbeesést, nem lehet elfelejteni.

Az emlékeidet magaddal cipeled, ha meg is tudtál bocsájtani.

Ki volt már szomorú, úgy szívből igazán és átvészelte bánatát,

AZ HANGOSAN KÖSZÖN HA SZEMBE JÖN A BOLDOGSÁG!

 

                                                                  /Szenes Iván, Gábor S. Pál/

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eletreceptek.blog.hu/api/trackback/id/tr388443480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása