Szines Irások

Karácsonyi Klára

Karácsonyi Klára

A HIT -ről , az ISTENRŐL, a ZSIDÓSÁGRÓL és szép dícséretek!

2016. március 08. - Karácsonyi Klári

KEDVES OLVASÓ!

Amit itt írok az mind a Bibliában van megírva! Azon lehet vitatkozni, hogy a Bibliát is emberek írták, de aki nem hisz abban, hogy az ember három részből van összerakva, testből, lélekből és szellemből, nem érdemes vele vitatkozni! Legyen annak a hite szerint.

Aki viszont tudja, hiszi , hogy testünk van, lelkünk van és szellemünk is van, avval nincs vita, mert az tudja, hogy a Szent Lélekkel ( Szent Szellemmel) betöltött emberek írták a Bibliát és mint ilyenek abban az időben, bizony Istennel kapcsolatban álltak. Ez egy "testi embernek" aki csak a materiális világot tudja elfogadni, elképzelhetetlen.

"Mert sohasem ember akaratából származott a prófétai szó: hanem a Szent Lélektől indíttatva szólottak az Istennek szent emberei!

                                                                                     /Péter közönséges II.levele 1,21./

Végül is mindenki abban hisz és azt hisz el amit akar! Hiszen a hit pedig a reménylett dolgoknak valósága és a nem látott dolgokról való meggyőződés.

 

Hit nélkül pedig lehetetlen Istennek tetszeni: mert aki Isten elé járul, hinnie kell,hogy Ő létezik és megjutalmazza azokat, akik Őt keresik.      /Zsidókhoz irt levél 11,6./

 

Amikor Jézus megkeresztelkedett a Jordán vizében egy szózat jött az égből: Te vagy az én szerelmetes (szeretett) fiam, akiben én gyönyörködöm  /Márk 1,11./

JÉZUS ISTEN FIA volt! Ő mondta:Az én országom nem -e világból való!

 

Én vagyok az út, az igazság és az élet: senki sem mehet az Atyához, hanem ha én általam.

 

Én vagyok a feltámadás és az élet: aki hisz én bennem, ha meghal is, él,

És aki csak él és hisz én bennem, soha meg nem hal.  /János 11,25.26./

 

Jöjjetek  én hozzám mindnyájan, akik megfáradtatok és megterheltettetek és én megnyugosztlak titeket         / Máté 11,28./

 

Menjetek be a szoros kapun.  Mert tágas az a kapu és széles az az út, amely a veszedelemre visz és sokan vannak, akik azon járnak.

Mert szoros az a kapu és keskeny az az út, amely az életre visz, és kevesen vannak akik megtalálják azt.         /Máté 7,13.14./

 

Kérjetek és megadatik néktek, keressetek és találtok,zörgessetek és meg nyíttatik néktek.                       / Lukács 11, 9./

 

Nékem adatott minden hatalom mennyen és földön. Elmenvén azért széles e világra tegyetek tanítványokká minden népeket megkeresztelvén őket az Atyának,  a Fiúnak és a Szentléleknek nevében. Tanítván őket, hogy megtartsák mindazt amit én parancsoltam néktek: és ímé én ti veletek vagyok minden napon a világ végezetéig. Ámen!   /Máté 28,18.19.20./

100_8646.jpg 

Van egy alap dolog a Bibliában, ezt mindenkinek tudnia kéne! Még Ábrahámtól az ős- atyától indult, mikor Ábrámból , Ábrahám lett, akkor  kapta Istentől a következő ígéretet.

 

És nagy nemzetté teszlek és megáldalak téged  és felmagasztalom a te nevedet és áldás leszel. És megáldom azokat, akik téged áldanak, és aki téged átkoz, megátkozom azt: és megáldatnak benned a föld minden nemzetségei.   / Mózes  I.könyve 12, 2.3./

 

Tehát ez az alap dolog azt mondja, hogy Isten mindenkori népéhez, népéről nem lehet következmények nélkül, felelőtlenül beszélni. Minden magát zsidónak nevező ember egyben Ábrahám leszármazottja is. Azok akik jót mondtak vagy tettek a zsidókkal a történelem folyamán, áldást nyertek Istentől. Azok akik rosszat mondtak vagy tettek a történelemben bármikor a zsidókkal, átkot hívtak a saját fejükre!

 

Van egy szállóige: Nincs köze ahhoz, hogy eredetileg milyen vallású valaki, de aki zsidó dicséreteket hallgat az is áldást hoz, áldást kap magára!

 Azt hiszem mindenki számára az életben szükséges Isten áldása, ezért egy pár gyönyörű dicséretet lehet az oldalamon meghallgatni!   Mindenki számára függetlenül attól, hogy hívő ember, vallásos ember vagy ateista kívánom Isten gazdag, bőséges áldását életére!

 

 

                                                            

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eletreceptek.blog.hu/api/trackback/id/tr198455376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása