Szines Irások

Karácsonyi Klára

Karácsonyi Klára

MIÉRT LETTEM ÖRÖMLÁNY NÉMETORSZÁGBAN?

2016. március 22. - Karácsonyi Klári

MIÉRT LETTEM ÖRÖMLÁNY NÉMETORSZÁGBAN?

Kedves Klári! 

Kérésedre leírom miért jöttem ki ide Stuttgartba prostituáltnak, kurvának, ahogy a nagy többség hív minket....

 

Magyarországon Pilisen születtem. Anyám 4 gyereket nevelt fel egy igazi alkoholista férj mellett. Nagyon sok rossz élményem van a gyerekkoromból és később még a tini korból is. Az örökös, ordibálás, mert kevés volt a pénz, annak ellenére, hogy apám 3 műszakban dolgozott egy gyárban, rendesen mindennap.Olyan házunk volt, hogy apám építette fel a két kezével és anyámmal együtt fiatalon vályog téglából építették, de már 10 éves koromban is attól kellett féljünk, nehogy ránk szakadjon a tető. Nem volt pénz, se kőművesre, se másra. Apám vagy a gyárba dolgozott, vagy a kocsmában volt, vagy részegen aludt ruhástól az ágyban, vagy ordibáltak anyámmal és sokszor kiküldött minket a kertbe, hogy játszunk. Na lehetett is ott játszani, mikor attól féltünk, nehogy megölje anyámat. Anyám nem dolgozott minket a 4 gyereket nevelte, néha ugyan megpróbált munkát vállalni Pesten, de a bejárás Pestre nagyon körülményes volt - mi akkor mindig egyedül voltunk - és inkább aztán otthon maradt. Anyám nagy álma volt, hogy egyszer nekünk is lesz fürdőszobánk és nem kell a büdös budira kijárni.  Arra is sajnálta apám a pénz,- illetve nem tellett-, hogy időnként  kitisztítsák a a budit. Inkább akkor az iskolához szükséges és elengedhetetlen dolgokat vették meg.

14 évesen azt gondoltam, ha én egyszer szerelmes leszek valakibe, azonnal férjhez megyek hozzá és el innen.Az általános iskola után a tanár ajánlatára ápolónői szakiskolába mentem, és mint rossz körülmények között élő a szociális helyzetemre való tekintettel ingyenes kollégiumi elhelyezést kaptam Cegléden. Először örültem, hogy végre tiszta ágyneműben és egyedül alhatok egy szép ágyban. Nem zavart, hogy hatan voltunk egy szobában. Később már észrevettem, mikor dolgoztunk gyakorlaton, hogy nagyon nem tetszik nekem ez. Azért tanuljak, hogy a szart vigyem ki az öregek alól? Azt tanulás nélkül is megtehetem. 2 évet szenvedtem a koleszban és a suliban, megbuktam és úgy éreztem úgy sem akarok ápolónő lenni, minek folytassam? 

Közben megismertem Istvánt, ő már 26 éves férfi volt és nagyon értett a nők nyelvén. Őrületesen bele estem és úgy éreztem nem birok nélküle élni. Pedig tulajdonképpen egy nagy fazon volt, a sok nője mindegyik őt akarta. De nekem azt mondta csak engem szeret! Oda költöztem hozzá, főztem amit tudtam, de sajnos ha berúgott a vodka volt a kedvence, többször megcsapott. Még másnap sem bánta meg. De én marha még akkor nagyon szerettem és mindent  megbocsájtottam neki. Aztán nem is volt hová menjek,mert anyámékhoz abba a bolondokházába nem akartam vissza menni.

17 elmúltam mikor megtudtam, hogy terhes vagyok már a negyedik hónapban voltam mikor feltűnt, hogy sokat vagyok rosszul és elküldött az orvoshoz. Nagy keservesen múltak a hónapok, de István csak egyre rosszabb lett, mondta úgy hiányzott neki ez a poronty mint púp a hátára. Itt is örökös pénz zavar volt, soha nem volt elég, veszekedett akkor is, majdnem megint megvert, minek vettem csokit, mikor úgy kívántam. Szemét egy férfi volt, most már látom. De akkor hályog volt a szememen. Pedig , hogy bebizonyítsam neki, hogy mennyire szeretem és hű vagyok hozzá, igaz, hogy ő fizette, de a karomra rátetováltattam a nevét. Szeretlek Pista!  Azóta már hányszor kivágtam volna ha tudnám. Ha meg kivetettem akkor össze roncsolják a karomat. Megszületett a kis Pistikém. Addigra már olyan tűrhetetlenül viselkedett az apja velem, hogy anyám azt mondta a kórházból ne menjek vissza hozzá, hanem Pilisre a házunkba, oda a romhalmazba. Apám kivételesen azt mondta, lányom itt mindig helyed van, meg az unokámnak is!  Akkor úgy éreztem ha részeges is az apám mégis csak jó, hogy van nekem.

Megint a pénz gond.....az örökös pénz gond! A testvéreim is mind tanultak szakmát és ahogy lehetett elmentek hazulról. Alkalmi munkákat vállaltam, de nagyon soványan fizettek. Közben a kocsmáros szólt lenne-e kedvem ott dolgozni este mikor többen vannak. Elmentem, anyám vállalta, hogy vigyázz este a gyerekre. Azt vettem észre, hogy a kocsmába több férfinek megakadt rajtam a szeme. Ezek a gyagyák azt gondolták, hogy én egy hülye vagyok és majd csak úgy a két szép szemükért lefekszem velük a bokorba! Mert más hely nem volt, hiszen mindegyiknek volt felesége. Dolgoztam is mindennap, plusz jött ez a kis mellékes is, így már legalább volt ennivalóra mindig pénzünk.Másra nem tellett, de ennivalóra volt és ruha ami kellett nekem és a kicsinek. Anyám jókat főzött. Apám vagy kómába volt otthon az ágyba a pálinkától, vagy a gyárban dolgozott.

Egyszer arra megyek haza este, hogy anyám sír, apád rosszul lett, mondja ,nem kapott levegőt, elvitték a mentők. Másnap be Ceglédre a kórházba, de apámat már nem tudták megmenteni. Azt hiszem az alkoholizmusának köszönheti a korai halálát.  Anyám bőgött. Mondtam neki mit bőgsz? Megszabadultál, most már nem kell félni tőle, eleget rettegtél az életedben. Még késsel a kezében is üldözött minket, hogy megöl, mert miattunk van ilyen keserves élete.

A kisfiam Pistike már 3 éves lett.  Egy szombaton bejött a kocsmába négy klassz pasiból álló csoport. Ittak, volt pénz náluk látszott, nem garasoskodtak. Az egyik mielőtt elmentek félre hívott és adott egy telefonszámot, hogy ezt ha gazdag akarok lenni, hívjam fel  holnap délelőtt 11 után. Persze, hogy felhívtam és egy találkozót beszéltünk meg. A telefonban még nem árult el semmit. Aztán személyesen elmondta, jól nézek ki és kivinnének külföldre, nekem nem kerül semmibe és sok pénz kereshetek. Egy bárba kell a pasikat arra rávenni, hogy minél többet igyanak. Ha a havi fizetés nekem nem elég, akkor még sokkal többet is kereshetek avval, ha akad olyan manusz aki szimpi és elakarok menni vele szobára. Akkor csak kifizetem nekik a szoba díjat és a többi pénz meg az enyém. Hidd el ez egy aranybánya anyám, mondta a  nekem egy cseppet sem szimpatikus szakállas ürge. Egy fillért nem kell fizetnem és jön értem a kocsi ha rendben van, csak az útlevelemet hozzam, majd ők vesznek nekem mindenből újat, menő cuccokat.

osszes_653.jpg

Anyám elvállalta a gyereket, hogy neveli, menjek csak pénz keresni. Majd időnként haza jövők és hozom neki is a pénzt. Elmentem.

Nem bárba vittek hanem egy örömtanyára, kuplerájba és sok más lány volt ott. Rengeteg magyar, lengyel és orosz is. Mindennel elláttak, új ruhák, stb. De pénzt nagyon keveset láttam. Egyszer két hónap után kifakadtam és azóta kapok fizetést, fejenkénti kvótát, ahogy ők mondják. De akkor nincs válogatás, mindenkivel el kell menjek, nincs finnyáskodás, mindent meg kell csináljak ha megfizetik, kamerával figyelik a szobát. Néha este csak hányok és hányok, egy falatot nem tudok lenyelni. Sokszor olyan  idióta állatok jönnek, hogy  azonnal elszaladnék. De olyankor a kisfiamra gondolok, hogy ha  lesz elegendő pénzem haza megyek és soha többet még csak Németországba se teszem be a lábam. Nem szoktam rá a kábítószerre, sok lány azt csinálja ha már nincs vendége. Pistike adja az erőt, hogy gyűjtsem a pénzt és el innen.....Minden híresztelés ellenében nagyon nehéz szakma ez. Ilyenkor én vagyok az összes mocsok, szadista, baromnak a szemétládája.

Remélem, hogy jól alakulnak a tervezett dolgaim és 2 év múlva mehetek haza! A fiam 8 éves születésnapjára már otthon akarok lenni és egy csoda tortát csináltatok neki!

Gyöngyi

 dsc09006.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://eletreceptek.blog.hu/api/trackback/id/tr798510532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása