Szines Irások

Karácsonyi Klára

Karácsonyi Klára

A SZIVÁRVÁNY...!

2016. március 27. - Karácsonyi Klári

naplemente_szivarvany2_kics.jpg

                                                    A SZIVÁRVÁNY!

Ez a csodálatos égi jelenség Bibliai magyarázata:

"És látá az Úr, hogy megsokasult az ember gonoszsága a földön és hogy szíve gondolatának minden alkotása szüntelen csak gonosz. Megbáná azért az Úr, hogy teremtette az embert a földön és bánkódék az ő szívében. És monda az Úr: Eltörlöm az embert, akit teremtettem, a föld színéről, az embert, a barmot,a csúszó-mászó állatokat,és az ég madarait,mert bánom, hogy azokat teremtettem."

Szólt Noénak, készítse el a bárkát és vigye be azokat amiket megparancsolt és utána jött az özönvíz.

"És esék az eső a földre negyven nap és negyven éjjel. És eltörle az Isten minden állatot, amely a föld színén vala, az embertől a baromig, a csúszó-mászó állatig, és az égi madárig,mindenek eltöröltetéknek a földről, és csak Noé marada meg és azok akik vele valának a bárkában.És erőt vevének a vizek a földön, százötven napig."

"És szóla az Isten Noénak, mondván:  Menj ki a bárkából te és a te feleséged, a te fiaid, és a te fiaid feleségei te veled"

"Nem átkozom meg többé a földet, ennek utána míg a föld lészen, vetés és aratás, hideg és meleg, nyár és tél, nap és éjszaka, meg nem szűnnek."

"És mondja az Isten:Ez a jele a szövetségnek,amelyet én örök időkre szerzek közöttem és ti köztetek, és minden éló állat között, mely ti veletek van:

Az én ívemet helyeztetem a felhőkbe, s ez lesz a jele a szövetségnek közöttem és a föld között.

És lészen,hogy amikor felhővel borítom be a földet, meglátszik az ív a felhőben."

                                                                                                                        /Mózes I.6,8,9,/

300px-be_ka_smegyer_18.jpg
 

A bejegyzés trackback címe:

https://eletreceptek.blog.hu/api/trackback/id/tr948529756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása