Szines Irások

Karácsonyi Klára

Karácsonyi Klára

MILYEN IS A JÓ FÉRJ....?

2016. március 18. - Karácsonyi Klári

AZ ÉN FÉRJEM....!

 love-1461043_180.jpg

Egy asztaltársaságban ülők, nőkkel. Zömében 50-60 között. A téma: Milyen is a jó férj?

Többségében mind férjezettek, némelyiknek volt már 2-3 férje is és gyermekeik vannak. Egy még soha nem ment férjhez, de volt hosszú kapcsolata, kettőnek élettársa van, de nincs gyermeke.

Hát...tudjátok ,- kezdi a nagy szájú Etelka, én azt hittem, hogy igencsak bevásároltam az én urammal. Azt mindig ki kell robbantani ha elakarom vinni valahová. Ő csak otthon érzi jól magát a könyvei között. Életében még egy tányért sem mosott el, a porszívót azt sem tudja hogy kell bekapcsolni. Meg vagyok tisztelve ha a konyhába kihozza a mosatlan tányérjait. Ezek női dolgok anyukám, mondja mindig. Végül is beletörődtem az én férjem ilyen.  Aztán mikor megtudtam a sógornőmtől, milyen az ő férje csak örültem, akkor az én Ferimre ne mondjak semmit.

  Egyik 19, a másik 20, mindegyiknek van valami defektje, szólalt meg Anikó. Hát persze, nevetett Ildikó, mert mi kifogástalanok vagyunk? Tudjátok az enyém mindig papírral haza adja a fizetését és én úgy osztom be mindenre az enyémmel együtt, ahogy akarom.

Na akkor szerencséd van, mondta Olga. Az ilyen férj mellett öröm az élet. Az enyém elvárja, hogy minden kiadásomat felírjam és a hónap végén el kell számoljak, mire költöttem.  A múltkor megkérdezte: Miért kell neked minden hónapban kozmetikushoz menned, úgysem leszel szebb?

János  elég rendes hozzám,  csak ne utálná úgy az anyámat? Na és a büdös zoknijai!! Képzeljétek szét teregeti a fürdőszobába. Ezerszer mondtam neki azonnal tegye be a szennyes tartóba, azt mondja fél, hogy az egész szennyes átveszi a szagot ha előbb nem szellőzteti ki. Képzeljétek milyen kellemetlen ha egy vendég megy be a fürdőbe és ott vannak a büdös zoknijai......A tied legalább beviszi a fürdőbe az enyém az ágy mellett hagyja, ahogy levettette.

Hogy valami jót is mondjak rá, mindig megdicséri a főztömet. És azt főzök amit akarok, nem válogat. Látod Anikó ez is nagy szó! Lajos úgy válogat és mikor azt mondja: már megint ezt a vacakot adod, a fejére tudnám borítani. Pedig vigyázok, hogy finomakat adjak neki. Sokszor kiteszed a lelked, akkor sem tudsz a kedvükre tenni. Akkor nekem jó, mert Elemér sokszor megfőz vasárnap, ki sem kell mennem a konyhába.

Szerintem a férfiak rigolyásabbak mint mi nők. Először nagyon kedvesek, odaadók tudnak lenni, de később ha már nyeregben érzik magukat, akkor mutatják meg a foguk fehérjét.

Én mikor megtudtam, hogy azért nem jár haza időben, mert van valakije, az nagyon fájt, de képtelen voltam rá, hogy elváljak. Egyedül élni tovább....? Ahhoz sem volt kedvem. És látjátok ez is elmúlt, megunta, de én megmaradtam! Látod anyukám én az ilyent nem tudtam lenyelni, elváltam, menjen a fenébe az ilyen aki nem becsül meg. Azért az nem olyan egyszerű Ági, pláne ahol már gyerekek is vannak! Te könnyen beszélt soha nem szültél.

Az enyém, képzeljétek gyerekek a fodrászomat utálja, már megint mész, hiszen most voltál nemrégen? A hülye, beképzelt fodrászodnak akarsz tetszeni? Úgy csinál mint ha ő lenne egy nagy művész, de utálom, pedig csak egy figaro!  Engem meg András az örökös pedantériájával visz a sírba. Ha nem glédában állnak a szekrényben a holmik szóvá teszi. Mikor csinálsz már végre rendet?

Tudjátok szólalt meg újra Etelka én azért annak nagyon örülök, mikor a 40 éves házassági évfordulón - mikor már elmentek a vendégek - az én férjem, Feri átölelt és ezt mondta: Nem bántam meg, most is téged választanálak!  Ekkor a 40 év alatt érzett minden méreg, fájdalom és bosszúság eltörpült és jelentéktelenné vált. Mégis csak jól választottam! Utána feltette a kedvenc énekese CD-jét és elénekelte nekem......Aki melletted él........

Úgy éreztem én vagyok a legboldogabb feleség a világon...!

 

Végül is megállapítottuk nagy" bölcsen", hogy az a jó férj: Nem szükséges, hogy mindig együtt legyetek, de ennek ellenére, aki mellett nem érzed egyedül, magányosnak magad, mert néha az is elég csak a tudat, hogy van egy férjed aki melletted van........

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eletreceptek.blog.hu/api/trackback/id/tr158492296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása